یادتان باشد شما عبور از رهبر جدید را کلید زدید!

عصر ایران سه شنبه 04 فروردین 1405 - 15:26
کاش این جماعت مدعی صف اول می‌فهمیدند که ولایتمداری به حرف نیست و همین که پیدا و پنهان شما دوتاست، کافیست تا مردم به عجوزه اینترنشنال پناه ببرند!

عصر ایران ؛ احسان رهسپار- هنوز متن پیام نوروزی رهبر انقلاب خوب هضم نشده که خوارج مُهر بر پیشانی، با شمشیرهای آخته، خیمه خودی را زیر آتش گرفتند!

مجری خام شبکه فروغی در جام‌جم، با افتخار هم رئیس‌جمهور کشور را مسخره می‌کند، هم پرچم ضعف را به اهتزاز در می‌آورد… ساده نگیرید که این یک اشتباه است، این اول راه است!

آنها امام‌شان را تا جایی می‌پذیرند که حرف خودشان را تکرار کند، این جماعت خواب‌زده خوشحال از جنگ، هلهله‌کنان دنبال غنائم بعد از جنگ‌اند!
مردم یادتان باشد هنوز ۷۲ ساعت از پیام رهبری نگذشته، آن را کنار گذاشتند و شلیک به خودی را شروع کردند! این خاصیت فرقه‌ای‌هاست؛ چارچوب ناپذیر و تک‌رو و وحدت شکن!

در پیام نوروزی رهبر انقلاب ضمن تشکر از «رئیس‌جمهور شجاع، صادق و مردمی» تاکید شد: توصیه‌ام به رسانه‌های داخلی کشورمان با همه تفاوتهای فکری، سیاسی و فرهنگی که ممکن است داشته باشند این است که از پرداختن به نقاط ضعف بطور جدی خودداری کنند…

حالا مجری شبکه فروغی در یک توییت بی‌مزه هم به رییس‌جمهور ایران توهین کرد هم ناترازی‌های کشور را به دشمن گوشزد کرد؛ ساعتی بعد هم پاس گل به دشمن را پاک کرد و پاداش‌ش را گرفت و ساعت‌ها روی آنتن زنده برای مردم شعار داد و علیه این و آن رجز خواند…

کاش این جماعت مدعی صف اول می‌فهمیدند که ولایتمداری به حرف نیست و همین که پیدا و پنهان شما دوتاست، کافیست تا مردم به عجوزه اینترنشنال پناه ببرند!

شرم بر شما و ننگ بر این مدیریت فرهنگی که نوکیسگان و دوپینگ شده‌ها را به ریشه‌داران ترجیح می‌دهد!

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.