موج جدید حملات سنگین اسرائیل به حومه جنوبی بیروت و جنوب لبنان

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 01:32
ارتش رژیم صهیونیستی دور جدیدی از حملات هوایی گسترده به مناطق مختلف لبنان، از جمله پایتخت این کشور را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع نظامی این رژیم اعلام کرد که ارتش اسرائیل موجی از حملات را علیه آنچه «زیرساخت‌های حزب‌الله در بیروت» خوانده، آغاز کرده است.

در همین رابطه، خبرنگار شبکه «الجزیره» از وقوع چندین نوبت بمباران در حومه جنوبی بیروت خبر داد.

هم‌زمان با حملات به پایتخت، مناطق جنوبی لبنان نیز هدف حملات هوایی قرار گرفتند.

بر اساس گزارش‌ منابع خبری، شهرک‌های «رشف»، «بیت لیف» و «صریفا» هدف حملات جنگنده‌های اسرائیلی قرار گرفته‌اند.

همچنین یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز شهرک «الصوانه» در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

تاکنون گزارشی از تلفات احتمالی ناشی از این حملات منتشر نشده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.