تماس تلفنی ونس و نتانیاهو در مورد جنگ با ایران

خبرآنلاین دوشنبه 03 فروردین 1405 - 21:11
همزمان با ادعاهای ترامپ مبنی بر مذاکره با تهران و پایان جنگ علیه ایران، معاون ترامپ با نخست‌وزیر اسرائیل تلفنی رایزنی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند جی.دی. ونس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، در خصوص جنگ علیه ایران گفتگو کرد.

این دومین گفتگوی این دو نفر طی دو روز گذشته است؛ آن‌ها پیش از این در روز شنبه گذشته نیز با یکدیگر صحبت کرده بودند.

این گفت و گو پس از آن اتفاق افتاد که دونالد ترامپ بعد از ظهر امروز ناگهان اعلام کرد که برنامه حمله به زیرساخت‌های ایران را برای پنج روز به تاخیر انداخته‌است و در حال مذاکره با ایران است.

مقام‌های ایرانی رسما هرگونه مذاکره با آمریکا را تکذیب کرده‌اند.

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.