عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از ابتدای جنگ رمضان تا کنون ۱۷ پایگاه پیشگیری و مدیریت بحران مورد آسیب قرار گرفته و حتی نیروهای مستقر در این پایگاه نیز مجروح شده اند.
احمد صادقی با اشاره به حضور مداوم نیروهای خدوم شهرداری از جمله پایگاه های پیشگیری و مدیریت بحران، آتش نشانی و نیروهای میدانی مناطق و نیز نیروهای ایثار گر هلال احمر و اورژانس گفت: این نیروها از روز نخست جنگ تا کنون فداکارانه در میدان حضور دارند و جا دارد از ایثار این عزیزان قدر دانی کنیم.
وی اظهار داشت: در جریان جنگ رمضان ۱۷ پایگاه پیشگیری ومدیریت بحران که وظیفه پشتیبانی از نیروهای امدادی نظیر آتش نشانی و هلال احمر را دارند مورد آسیب قرار گرفته به گونه ای که سه پایگاه به صورت اساسی مورد صدمه واقع شده است.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.