نبرد شدید نیروهای حزب الله با اشغالگران در جنوب لبنان

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 14:36
حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که با نظامیان اسرائیلی در جنوب لبنان درگیر شده و مانع از پیشروی آنها شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه ای از سد کردن پیشروی نظامیان اسرائیلی در جنوب لبنان خبر داد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در راستای دفاع از لبنان و مردم آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت نه و نیم صبح شنبه با نظامیان اسرائیلی که قصد نفوذ از منطقه الطباسین به سمت ساختمان شهرداری الناقوره را داشتند درگیر شدند.

حزب الله اعلام کرد که ضربات مهلکی به متجاوزان وارد شده است.

همچنین حزب الله لبنان از حمله موشکی به پایگاه فیلون، هدف قرار دادن مرکز تجمع نظامیان اسرائیلی در الخیام و برخی مناطق دیگر خبر داد.

ساعاتی قبل نیز رزمندگان حزب‌الله پایگاه نظامی «ایلیت» در شمال شرقی شهر اشغالی صفد را هدف حملات گسترده موشکی قرار دادند.

همچنین در یک عملیات دقیق پهپادی، رادار دریایی ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه ساحلی «رأس الناقوره» توسط یک پهپاد انفجاری هدف قرار گرفت که این پهپاد مستقیما به هدف اصابت کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.