به دلیل تجاوز به ایران؛ سوئیس صادرات سلاح به آمریکا را متوقف کرد

خبرگزاری مهر جمعه 29 اسفند 1404 - 16:08
دولت سوئیس با صدور بیانیه ای از توقف صادرات سلاح به آمریکا به دلیل تجاوز این کشور علیه ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربی الجدید، سوئیس اعلام کرد که مجوزی به شرکت های صادرکننده سلاح به آمریکا به دلیل تجاوزات این کشور علیه ایران نخواهد داد.

بر اساس این گزارش، سوئیس تاکید کرد که بی طرف است. دولت این کشور با صدور بیانیه ای تصریح کرد: نمی توان اجازه صادرات سلاح جنگی به کشورهایی داد که در درگیری مسلحانه بین المللی علیه ایران مشارکت دارند.

در این بیانیه آمده است: در شرایط کنونی نمی توان اجازه صادرات سلاح به آمریکا را داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.