سخنگوی سپاه: تولید موشک در جنگ هم ادامه دارد

مشرق نیوز جمعه 29 اسفند 1404 - 10:09
سخنگوی سپاه: هیچ نگرانی در حوزه موشکی وجود ندارد چرا که ما در شرایط جنگی هم تولید موشک داریم که متحیر کننده است ضمن اینکه در ذخیره هم هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش مشرق، سخنگوی سپاه، در حاشیه حضور در تجمع مردمی حمایت از نیروهای مسلح و کشور ضمن تقدیر از حضور مردم در صحنه گفت: اگر نمره‌ای بالاتر از ۱۰۰ و ۲۰ وجود داشت، باید آن را به این مردم داد.

سخنگوی سپاه پاسداران در پاسخ به سوالی درباره نمره صنعت موشکی در سال ۱۴۰۴ گفت: نمره صنعت موشکی ما ۲۰ است و هیچ نگرانی در این رابطه وجود ندارد چرا که ما در شرایط جنگی هم تولید موشک داریم که متحیر کننده است ضمن اینکه در ذخیره هم هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: قطعاً شگفتانه‌هایی برای دشمن داریم. هر میزان پیش برویم نبردها، نبردهای متحیر کننده، پیچیده‌تر و همراه با شگفتانه خواهد بود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.