هشدار درباره خروج کامل جنگ از کنترل | درخواست از آمریکا و اسرائیل

همشهری آنلاین پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 18:45
دبیرکل سازمان ملل با هشدار نسبت به خطر خروج کامل جنگ از کنترل، از طرف‌های متجاوز خواست به آن پایان دهند.

به گزارش همشهری آنلاین، دبیرکل سازمان ملل متحد آنتونیو گوترش امروز بدون محکوم کردن تجاوز آمریکا و اسرائیل به خاک ایران که بار دیگر در میانه مذاکرات انجام شد، از آن‌ها خواست به جنگ علیه ایران پایان دهند و در عین حال از تهران خواست، حملات خود در منطقه را متوقف کند.

گوترش پس از دیدار با سران اتحادیه اروپا در بروکسل، به خبرنگاران گفت «زمان آن رسیده که به جنگی که خطر خارج شدن کامل از کنترل را دارد، پایان داده شود».

او همچنین خواستار بازگشایی تنگه هرمز شد که یکی از پیامدهای مهم جنگ‌افروزی آمریکاست و به دلیل افزایش قیمت انرژی، تاثیر جهانی دارد.
 

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.