«کلانتری ۱۱»، در شبکه دو

صدا و سیما چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 13:07
شبکه دو با مجموعه تلویزیونی «کلانتری ۱۱»، به استقبال نوروز ۱۴۰۵ می‌رود.

«کلانتری ۱۱»، در شبکه دو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  مجموعه تلویزیونی «کلانتری ۱۱»، به تهیه‌کنندگی خانه تولیدات جوان مرکز سیمرغ صدا و سیما و با کارگردانی محمد اسفندیاری و امین شجاعی، ایام نوروز از شبکه دو پخش می شود.

این مجموعه تلویزیونی ۳۶ قسمتی با محوریت پلیسی اجتماعی، دغدغه‌های مردم و مسائل روز جامعه را با نگاهی انسانی و واقع‌گرایانه به تصویر می‌کشد.

مجموعه تلویزیونی «کلانتری ۱۱»، با محوریت شخصیت سرگرد حسن جهانی، فرمانده کلانتری ۱۱، به مسائل مختلف مردم از جمله محیط زیست، ایمنی معادن، کمبود آب و ساخت‌وساز‌های غیرمجاز می‌پردازد و در قالب روایتی روزمره و ملموس، ارتباط مستقیم پلیس و جامعه را به تصویر می‌کشد.

«کلانتری ۱۱»، با حضور حدود ۲۰۰ بازیگر از چهره‌های شناخته‌شده سینما و تلویزیون تا استعداد‌های جوان تئاتری ساخته شده است.

موقعیت کلانتری در منطقه‌ی فرضی چهل‌رود شکل گرفته است، فضایی پویا و پررخداد که بستر اصلی روایت را فراهم می‌کند و با داستان‌های اپیزودیک و متنوع، مخاطب را در جریان پرونده‌های اجتماعی قرار می‌دهد.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.