آمادگی پاکستان برای میانجی‌گری در راستای کاهش تنش‌های منطقه

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 11:35
وزیر اطلاع رسانی پاکستان از آمادگی کشورش برای ایفای نقش میانجی با هدف کاهش تنش ها در منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزیر اطلاع رسانی پاکستان اعلام کرد که کشورش آماده ورود به تلاش های سیاسی با هدف میانجی گری در خصوص کاهش تنش های منطقه ای است.

وی اضافه کرد، پاکستان در حال مذاکره با شرکای خود در خصوص تحولات منطقه است. این کشور همواره خواهان محافظت از تعادل در روابط خود بوده و می تواند نقش میانجی را بازی کند.

وزیر اطلاع رسانی پاکستان به روابط دیرینه کشورش با طرف های ذی ربط در منطقه اشاره کرد و گفت که پاکستان آماده ارائه کمک برای کاهش تنش ها است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.