گفتگوی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و جمهوری آذربایجان

صدا و سیما چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 04:16
وزیران امور خارجه ایران و جمهوری آذربایجان درباره آخرین تحولات منطقه و روابط دوجانبه گفتگو کردند.

گفتگوی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و جمهوری آذربایجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر امور خارجه با تبیین مواضع کشورمان در قبال تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد: طبق حقوق بین‌الملل هیچ کشوری مجاز نیست قلمرو و امکانات خود را برای انجام اقدامات تجاوزکارانه دیگران در اختیار متجاوزان قرار دهد.

سید عباس عراقچی با هشدار درباره شرارت‌ها و عملیات‌های پرچم دروغین از سوی رژیم صهیونیستی و آمریکا برای تخریب روابط ایران با کشور‌های دیگر، تصریح کرد: اقدامات دفاعی ایران صرفا متوجه متجاوزان و نیز پایگاه‌ها و تاسیساتی است که برای تجاوز به ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزیر امور خارجه کشورمان و «جیحون بایراموف» وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان همچنین راجع به برخی موضوعات دوجانبه نیز گفت‌و‌گو و بر اهمیت استمرار رایزنی‌های نزدیک بین دو کشور برای رفع هرگونه سوء تفاهم در شرایط جاری تاکید کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.