دستگیری ۲ نفر از عناصر وابسته به اسرائیل در اسدآباد

مشرق نیوز سه شنبه 26 اسفند 1404 - 23:25
دادستان عمومی و انقلاب اسدآباد گفت: دو نفر از عناصر وابسته به محور آمریکایی-صهیونستی که قصد تهیه و ارسال فیلم به شبکه معاند اینترنشنال و با تهیه تجهیزات قصد ایجاد آشوب و اغتشاش را داشتند، دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، «امید کاویار» دادستان عمومی و انقلاب اسدآباد اظهار داشت: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(ع) و سازمان اطلاعات سپاه اسدآباد، دو نفر از عناصر وابسته به محور آمریکایی-صهیونستی که قصد تهیه و ارسال فیلم به شبکه معاند اینترنشنال؛ تهیه تجهیزات و ایجاد آشوب و اغتشاش در شهرستان را داشتند دستگیر و با صدور قرار مناسب توسط مقام قضایی به زندان معرفی شدند.

وی با تاکید بر حساسیت دستگاه قضایی در شرایط جنگی افزود: با هر فردی که با ادعای دروغین و انتشار مطالب کذب، قصد ایجاد رعب و وحشت و نگرانی در شهرستان را داشته باشند، برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

دادستان اسدآباد با هشدار به مخلان نظم عمومی، متذکر شد: در شرایط حساس جامعه، با افرادی که قصد اخلال در نظم عمومی به بهانه چهارشنبه آخر سال را داشته باشند، برخورد قضایی صورت خواهد گرفت و افراد دستگیر شده نیز تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند ماند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.