انصارالله: ایران موفق شد کانون جنگ را به تنگه هرمز بکشاند

مشرق نیوز یکشنبه 24 اسفند 1404 - 21:41
محمد الفرح، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از موفقیت ایران در تبدیل جنگ جاری آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشورمان به بحرانی انرژی با محوریت تنگه هرمز گفت.

به گزارش مشرق؛ این عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله تصریح کرد که ایران موفق شده نبرد موجود با هدف ساقط کردن نظام و نابودسازی سانتریفیوژهای هسته‌ای را به نبرد بازگشایی تنگه هرمز انتقال دهد.

الفرح تصریح کرد که بسته ماندن تنگه هرمز موجب بحرانی جهانی، تورم اقتصادی و افزایش شدید قیمت نفت شده است.

جمهوری اسلامی ایران تاکنون بارها اعلام کرده که تنگه هرمز از لحاظ نظامی بسته نیست بلکه تنها کشتی‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی اجازه عبور از این تنگه را ندارند.

تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشورمان موجب ایجاد ناامنی در خلیج فارس و تنگه هرمز و به دنبال آن اختلال در صادرات نفت و گاز از این منطقه شده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.