حمله به آثار تاریخی نقض حقوق بین‌الملل است

صدا و سیما یکشنبه 24 اسفند 1404 - 16:37
معاون وزير امور خارجه گفت: حمله به آثار تاریخی نقض حقوق بین‌الملل از سوی آمریکا و اسرائیل است

حمله به آثار تاریخی نقض حقوق بین‌الملل

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، كاظم غریب آبادی معاون وزير امور خارجه گفت: حمله به آثار تاریخی نقض حقوق بین‌الملل از سوی آمریکا و اسرائیل است

معاون وزیر امور خارجه افزود: حمله به موزه‌ها و آثار تاریخی، تعرض به بخشی از شناسنامه تمدنی ایران و به اموال فرهنگیِ مورد حمایت حقوق بین‌الملل است.

غريب آبادي تاكيد كرد: آسیب به ده‌ها اثر تاریخی و فرهنگی در جریان حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی، نشان می‌دهد که دامنه این تجاوز به میراث فرهنگی نیز کشیده شده است.

معاون وزیر امور خارجه خاطرنشان كرد: این وضعیت، نمودی روشن از نقض سیستماتیک حقوق بین‌الملل در ابعاد مختلف از سوی رژیم آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.