حمله پهپادی به سامانه راداری فرودگاه کویت

همشهری آنلاین یکشنبه 24 اسفند 1404 - 14:48
اداره کل هوانوردی غیرنظامی کویت اعلام کرد شامگاه شنبه چندین فروند پهپاد، سامانه رادار فرودگاه بین‌المللی کویت را هدف قرار دادند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، اداره کل هوانوردی غیرنظامی کویت به نقل از خبرگزاری رسمی این کشور (کونا) اعلام کرد که شامگاه شنبه چندین فروند پهپاد، فرودگاه بین‌المللی کویت را هدف قرار داده و به سامانه رادار آن اصابت کرده‌اند.

خبرگزاری کونا افزود که گزارشی از تلفات انسانی داده نشده است. عبدالله الراجحی، سخنگوی این اداره، به کونا گفت: «این حادثه مطابق با طرح اضطراری که از زمان آغاز بحران در هماهنگی کامل با مقامات ذی‌ربط در حال اجراست، مدیریت شد.»

خبرگزاری کونا به نقل از الراجحی اعلام کرد که وی بر تعهد این اداره به اتخاذ تمامی اقدامات لازم برای حفظ امنیت و ایمنی هوانوردی غیرنظامی در کویت تأکید کرد.

پیش از این نیز روز پنج‌شنبه این فرودگاه با چندین پهپاد هدف قرار گرفته بود که تنها خسارات مادی در پی داشت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.