این دو شهر در آستانه هشدار آنفلوآنزا ! مراقب باشید

همشهری آنلاین یکشنبه 24 اسفند 1404 - 14:25
وزارت بهداشت نسبت به افزایش ابتلا به آنفلوآنزا در دو استان گیلان و مازندران هشدار داد.

به گزارش همشهری آنلاین، وزارت بهداشت اعلام کرد: در هفته سوم اسفند، نسبت موارد دارای علائم عفونت‌های تنفسی در مراجعان سرپایی و بستری افزایش یافته است.

بنابر اعلام این وزارتخانه، درصد آنفلوآنزای مثبت استان‌های گلستان و مرکزی به ترتیب ۱۵.۲ و ۱۱.۲ است و بالاتر از آستانه هشدار قرار دارند.

استان‌های مازندران و گیلان با ۹.۴ و ۸.۶ درصد در رتبه‌های بعدی و در آستانه هشدار قرار دارند.

این موضوع با توجه به تحرکات جمعیتی ناشی از جنگ به‌ویژه به سمت استان‌های شمالی کشور، ضرورت دقت نظر، آمادگی و آموزش و اطلاع‌رسانی لازم را در این استان‌ها خاطرنشان می‌کند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.