كشورهاي همسایه نیرو‌های متجاوز خارجی اخراج كنند

صدا و سیما یکشنبه 24 اسفند 1404 - 10:47
وزیر امور خارجه کشورمان در شبكه ايكس نوشت: ایران از برادران همسایه خود می‌خواهد نیرو‌های متجاوز خارجی را از سرزمین‌هایشان بیرون کنند.

به گزارش سرويس بين  الملل خبرگزاري صدا و سيما سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی در شبکه ایکس نوشت: چتر امنیتی‌ای که آمریکا سال‌ها آن را تبلیغ می‌کرد، اکنون آشکار شده که پر از حفره است؛ چتری که نه‌تنها بازدارنده نبوده، بلکه عملاً زمینه‌ساز تنش و بحران شده است. آمریکا حالا ناچار شده از دیگران، حتی از چین، درخواست کند تا به آن برای امن نگه داشتن تنگه هرمز کمک کنند.

ایران از برادران همسایه خود می‌خواهد نیرو‌های متجاوز خارجی را از سرزمین‌هایشان بیرون کنند؛ به‌ویژه به این دلیل که تنها دغدغه و اولویت این نیرو‌ها دفاع از اسرائیل است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.