ایران به هرگونه حمله علیه تأسیسات انرژی پاسخ خواهد داد

صدا و سیما شنبه 23 اسفند 1404 - 20:32
آقای عراقچی وزیر خارجه : در صورت هدف قرار گرفتن تأسیسات ایران، نیرو‌های ما تأسیسات شرکت‌های آمریکایی در منطقه یا شرکت‌هایی که آمریکا در آنها سهام دارد را هدف قرار خواهند داد.

ایران به هرگونه حمله علیه تأسیسات انرژی ایران پاسخ خواهد داد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در ایکس نوشت: ایران به هرگونه حمله علیه تأسیسات انرژی ایران پاسخ خواهد داد. در صورت هدف قرار گرفتن تأسیسات ایران، نیرو‌های ما تأسیسات شرکت‌های آمریکایی در منطقه یا شرکت‌هایی که آمریکا در آنها سهام دارد را هدف قرار خواهند داد.

عراقچی بیان کرد: ما قطعاً به این حملات پاسخ خواهیم داد و در عین حال با احتیاط عمل می‌کنیم تا مناطق پرجمعیت هدف قرار نگیرند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.