
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران به صورت سرزده از شعب ۶ دادسرای تهران بازدید و بر روند خدمترسانی به مراجعان نظارت کرد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران در این بازدیدها در دیدار با قضات و کارکنان اداری با ابلاغ سلام و تشکر رئیس قوه قضائیه، از همکارانی که علیرغم مشکلات موجود و وضع جنگی در دادسراها حاضر شدهاند، قدردانی و تشکر کرد.
صالحی با سرکشی از شعب مختلف از نزدیک در جریان نحوه رسیدگی به پروندههای قضائی قرار گرفت و رهنمودها و تذکرات لازم را خطاب به مدیران، قضات و کارکنان ارائه کرد.
وی همچنین با مراجعان به دستگاه قضائی به صورت چهره به چهره دیدار و تاکید کرد: مردم اطمینان داشته باشند که روند رسیدگی به امور مردم به صورت شبانه روزی ادامه دارد.