آغاز حذف و اضافه نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ دانشگاه علامه

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 15:02
دانشگاه علامه طباطبائی بازه زمانی حذف و اضافه در تمام مقاطع تحصیلی برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ را از امروز اعلام‌کرد.  

️به گزارش خبرنگار مهر، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در اطلاعیه‌ای زمان‌بندی حذف و اضافه نیم‌سال دوم سال تحصیلی را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

دانشجویان گرامی
با آرزوی سلامتی و سربلندی برای شما در شرایط کنونی و موفقیت در تمام مراحل تحصیلی؛ به اطلاع می‌رساند، بازه زمانی حذف و اضافه در تمام مقاطع تحصیلی برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ از روز شنبه مورخ ۱۴۰۴/۱۲/۲۳ آغاز و تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۴/۱۲/۲۷ ادامه خواهد داشت.

دانشجویان عزیز می‌توانند در این بازه زمانی با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، نسبت به حذف و اضافه دروس خود اقدام کنند.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.