هجوم پهپاد‌های ارتش به ستاد نیرو‌های اشغالگر

صدا و سیما جمعه 22 اسفند 1404 - 13:31
ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از هجوم پهپاد‌های ارتش به ستاد نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن اطلاعیه شماره ۲۵ ارتش جمهوری اسلامی ایران بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

با استعانت از خدای قادر و با یاد امیر سرافراز ارتش اسلام شهید سپهبد سیدعبدالرحیم موسوی، از صبح امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با پهپادهای انهدامی از نقاط مختلف کشور، ستاد نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی در بِئرَسِبَع  را مورد هجوم قرار داده است.

بِئرَسِبَع محل استقرار تاسیسات و زیرساخت‌های راهبردی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه‌های مرتبط با نیروهای زمینی و هوایی است .

این عملیات  گسترده در ساعات آینده، با حملات پرحجم، در  نقاط مهم دیگری از پایگاههای رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

در اطلاعیه ۲۵ ارتش آمده است: رژیم صهیونیستی با سانسور شدید اخبار  جنگ و حملات موثر ارتش و سپاه، مانع اطلاع رسانی از حجم آسیب ها و تلفات وارده توسط موشکها و پهپادهای انهدامی  شده است.*

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.