علی دهباشی در بیمارستان بستری شد

خبرآنلاین پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 18:59
ایرنا نوشت: مجموعه مسائل فشار خون، دیابت و مشکلات تنفسی در روزهای جنگ و دغدغه ایران، موجب بستری شدن علی دهباشی در بیمارستان شد.

به گزارش خبرآنلاین، براساس گزارش ایرنا، جنگی که امریکا و اسرائیل علیه ایران آغاز کرده‌اند، ایران‌دوستان را تحت فشار مضاعف قرار داده است. علی دهباشی یکی از آنان است. او که به دلیل فشار خون، مسائل و مشکلات تنفسی، دیابت و تزریق انسولین تحت نظر پزشک بود، این روزها در بیمارستان بستری شده است.

گفته شده فشار دهباشی بعد از جنگ ۱۲ روزه بالا رفت و پایین نیامد. در روزهایی که در میان جنگ جدید هستیم، نوسانات فشار این فعال فرهنگی بیش از گذشته شده است؛ دهباشی که این روزها به دلیل جنگ نمی‌توانست برنامه‌هایی مانند شب‌های بخارا را برگزار کند، پیش از انفجار پالایشگاه برای کنترل فشار تحت نظر پزشک بود، بعد از انفجار و در پی آن آلودگی هوا، استرس و غم ایران با مشکل دیابت و فشار خون، شرایط را به شکلی پیش می‌برد که پزشکی که او را تحت نظر داشت، از فرصت استفاده کرد و این فرهنگ‌دوست را در بیمارستان بستری کرد.

به گفته نزدیکان این فعال فرهنگی، دهباشی ایران را دوست می‌دارد و مسائلی که این روزها مطرح است، موجب نگرانی او شده است. دهباشی همواره نگران آینده ایران بوده است و این جدای از مساله جنگ، دغدغه اصلی اوست.

۲۴۲۲۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.