نفتکش آمریکایی به اخطار توجه نکرد هدف قرار گرفت؛ هشدار سپاه به شناورها در خلیج فارس

همشهری آنلاین پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 14:17
روابط عمومی سپاه از هدف قرار گرفتن نفتکش آمریکایی در خلیج فارس خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین،روابط عمومی سپاه اعلام کرد: سحرگاه امروز کشتی safe sia" با مالکیت امریکا و با پرچم جزایر مارشال به عنوان یکی از دارایی های ارتش تروریست امریکا در شمال خلیج فارس پس از عدم تمکین و بی توجهی به هشدار و اخطار نیروی دریایی سپاه مورد اصابت قرار گرفت.

در این اطلاعیه آمده است که نفتکش ها و شناورهای متردد در خلیج فارس و تنگه هرمز باید بدانند این ناامنی نتیجه تجاوز ظالمانه امریکا در این منطقه است و به منظور حفظ ایمنی و امنیت خود می بایست طبق قوانین و مقررات عبور و مرور در خلیج فارس و تنگه هرمز در شرایط جنگی که توسط ج.ا.ا اعلام می‌شود عمل نمایند تا از اصابت پرتابه های سرگردان ایمن بمانند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.