کمیساریای عالی حقوق بشر خواستار تحقیق درباره حمله به مدرسه میناب شد          

الف پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 11:55
کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل خواستار تحقیق فوری درباره حمله به مدرسه میناب و پرداخت غرامت شد.

به گزارش تسنیم، ثمین الخیطان، سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در گفتگو با ریانووستی در خصوص حمله به مدرسه میناب گفت: حمله به مدرسه‎‌ای در جنوب ایران، نگرانی‌های جدی در مورد رعایت اصول حقوق بین‌الملل بشردوستانه ایجاد می‌کند. 

وی افزود: خواستار انجام تحقیقات فوری، بی طرفانه و دقیق در مورد این حمله هستیم.

 سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل ادامه داد: طرف مهاجم باید تمام اقدامات ممکن را برای به حداقل رساندن تلفات در میان غیرنظامیان انجام دهد.

الخیطان همچنین گفت: خواستار محاکمه عاملان و پرداخت غرامت به خانواده های قربانیان هستیم.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.