هاآرتص: اسرائیل در جنگ با ایران سردرگم است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 10:51
یک روزنامه صهیونیستی نوشت: اسرائیل جنگی را آغاز کرده که نمی‌داند چرا شروع شده و چگونه پایان می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» با اشاره به تجاوز صهیونیستی-آمریکایی علیه ایران و لبنان، نوشت: اسرائیل وارد جنگی شده که درباره دلایل آغاز آن و چگونگی پایانش ابهام وجود دارد.

این روزنامه تاکید کرد: ما جنگی را آغاز کرده‌ایم که هیچ تصوری نداریم چرا شروع شده و چگونه قرار است به پایان برسد و طبیعی است که در چنین وضعیتی دچار سردرگمی باشیم.

ایران اعلام کرده که تعقیب متجاوزان آمریکایی-صهیونیستی را در دستور کار قرار داده است تا آنها بار دیگر جرات تکرار چنین اقداماتی را نداشته باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.