نیرو‌های مسلح ایران در حال مجازات رژیم صهیونیستی هستند

صدا و سیما چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 03:57
وزیر امور خارجه در پیامی با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح قدرتمند ایران در حال مجازات رژیم صهیونیستی هستند، تاکید کرد: ما تازه شروع کرده‌ایم!

نیرو‌های مسلح ایران در حال مجازات رژیم صهیونیستی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای عراقچی با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: نتانیاهو نمی‌خواهد شما ببینید که نیرو‌های مسلح قدرتمند ایران چگونه در حال مجازات اسرائیل به خاطر تجاوزش هستند.

وزیر امور خارجه افزود: این چیزی است که نیرو‌های ما در میدان گزارش می‌دهند: ویرانی گسترده‌ای که موشک‌های ما به‌جا گذاشته‌اند، رهبران هراسان و مضطرب، و سامانه‌های پدافند هوایی که دچار اختلال شده‌اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.