نشست گروه- ۷ به دنبال افزایش شدید قیمت نفت

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 20:17
به دنبال افزایش شدید قیمت نفت پس از آغاز تجاوز آمریکایی- صهیونیستی به ایران، وزرای دارایی کشورهای عضو گروه- ۷ قرار است نشستی را درباره استفاده از ذخایر اضطراری نفت خود برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رویترز اعلام کرد که وزرای دارایی کشورهای عضو گروه- ۷ قرار است با برگزاری نشستی در خصوص استفاده از ذخایر اضطراری نفت خود رایزنی کنند.

بر اساس اعلام این رسانه، قرار است اقدام آن ها با هماهنگی آژانس بین المللی انرژی انجام شود.

این در حالیست که با آغاز تجاوز آمریکایی- صهیونیستی به ایران در روز نهم اسفند ماه سال جاری، قیمت نفت مرتبا رو به افزایش است و این موضوع نگرانی هایی را میان کشورهای صنعتی ایجاد کرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.