وزارت بهداشت اسرائیل: از آغاز جنگ با ایران حدود ۲۰۰۰ نفر به بیمارستان‌ها منتقل شدند

عصر ایران یکشنبه 17 اسفند 1404 - 15:26
این آمارها در حالی منتشر شده که رژیم صهیونیستی به شدت میزان تلفات انسانی و خسارات وارده را سانسور می‌کند

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از انتقال نزدیک به ۲۰۰۰ زخمی به بیمارستان‌های اراضی اشغالی از زمان آغاز جنگ خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری «المیادین»، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اعتراف کرد که از زمان آغاز حملات متجاوزانه آن با مشارکت آمریکا علیه ایران و پاسخ ایران به این حملات، ۱۹۲۹ زخمی به بیمارستان‌های موجود در اراضی اشغالی منتقل شده‌اند.

این آمارها در حالی منتشر شده که رژیم صهیونیستی به شدت میزان تلفات انسانی و خسارات وارده را سانسور می‌کند و اجازه انتشار تصاویر از لحظه اصابت موشک‌های ایران به اهداف تعیین شده در اراضی اشغالی و یا محل اصابت موشک‌های ایران را نمی‌دهد و با خبرنگاران و افرادی که اقدام به تصویربرداری از این نقاط کنند، به شدت برخورد می‌کند.

جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی و آمریکا که تاکنون به شهادت صدها تن و در راس آنها «آیت الله سید علی خامنه‌ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و صدها دانش‌آموز دختر و پسر و تعداد زیادی غیرنظامی منجر شده، موشک‌های بالستیک و پهپادهای پیشرفته خود را به سمت اراضی اشغالی فلسطین و نیز پایگاه‌ها و منافع آمریکا در منطقه شلیک کرد.

از روز دوشنبه نیز حزب‌الله لبنان با هشدار به صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های اشغالی شمال فلسطین، این شهرک‌های اشغالی را با موشک‌های خود بمباران می‌کند.

در مقابل دشمن متجاوز صهیونیستی، با هدف قرار دادن مکان‌های غیرنظامی در ایران و لبنان، مرتکب کشتارهایی در حق ۲ ملت ایران و لبنان شده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.