تعداد مجروحان اسرائیلی به ۲۰۰۰ نفر نزدیک شد

خبرآنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 12:32
وزارت بهداشت اسرائیل اعلام کرد از زمان آغاز جنگ با ایران تاکنون، نزدیک به دو هزار نفر مجروح و به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین؛ وزارت بهداشت اسرائیل، امروز (یکشنبه)، اعلام کرد از زمان آغاز جنگ با ایران تاکنون ۱۹۲۹ نفر زخمی‌ و به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.
بنا بر گزارش فارس، به گفته این نهاد اسرائیلی، این افراد در جریان عملیات‌های موشکی و پهپادی و پیامدهای ناشی از آن دچار جراحت شده‌اند.
در ادامه این درگیری‌ها، صبح امروز نیز رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند آژیرهای خطر در مناطق مرکزی اراضی اشغالی به صدا درآمده است. این آژیرها پس از شلیک موشک به سمت این مناطق فعال شدند.
بر اساس گزارش‌ها، این حمله بخشی از موج‌های متوالی شلیک موشک از سوی ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی در روزهای اخیر بوده است. 

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.