اذعان تل آویو به مجروح شدن حدود ۲۰۰۰ صهیونیست در حملات ایران

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 12:26
منابع رسمی رژیم صهیونیستی به زخمی شدن دست کم ۲۰۰۰ صهیونیست در حملات ایران به سرزمین های اشغالی اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دست کم ۱۹۲۹ صهیونیست از زمان شروع جنگ با ایران به بیمارستان منتقل شده است.

این نهاد رسمی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که افراد مذکور در جریان عملیات‌های موشکی و پهپادی ایران و پیامدهای ناشی از آن دچار جراحت شده‌اند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اخبار مربوط به تلفات و جراحات صهیونیست ها و تخریب های ناشی از حملات موشکی ایران در سرزمین های اشغالی را به شدت سانسور می کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.