تداوم خدمات‌رسانی مدیریت شهری تهران در ایام جنگ

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 12:15
رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران بر خدمات‌رسانی شهرداری در بخش‌های مختلف به مردم پایتخت حین حملات صهیونیستی- آمریکایی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه تمامی مجموعه‌های مدیریت شهری از همان ساعات اولیه حملات نظامی رژیم صهیونیستی و آمریکا به کشور تلاش کردند که خللی در خدمت‌رسانی به شهروندان ایجاد نشود، اظهار کرد: خدمت‌رسانی بی‌وقفه توسط سازمان تاکسیرانی، شرکت بهره‌برداری مترو و اتوبوسرانی در این روزها انجام شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی همچنین تصریح کرد: تامین اقلام ضروری در بازارهای میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های شهروند نیز بدون هیچ‌گونه کمبودی در حال انجام است.

تداوم خدمات‌رسانی گسترده مجموعه‌های مدیریت شهری تهران در ایام جنگ

صادقی ادامه داد: علاوه بر این مجموعه‌هایی همچون سازمان‌های آتش‌نشانی و پیشگیری و مدیریت بحران در کنار سایر دستگاه‌های امدادی حامی مردم آسیب‌دیده بوده و هستند.

صادقی با بیان اینکه از چند روز گذشته ارزیابی خسارات وارده به منازل و خودروها و اسکان شهروندان آسیب دیده در هتل‌های شهرداری آغاز شده است، خاطرنشان کرد: خدمات فرهنگی و اجتماعی و حمایت‌های روانی و اجتماعی نیز از اهم اقدامات مدیریت شهری به شمار می‌رود که بسیار ارزشمند و ستودنی است.

وی با تاکید بر اینکه پایگاه‌های مدیریت بحران، زیرساخت ارزشمندی برای حفظ جان شهروندان به شمار می‌روند، گفت: کارکرد این پایگاه‌ها فرماندهی و راهبری دستگاه‌های امدادی در سطح منطقه است.

صادقی افزود: همچنین موضوعات مرتبط با اسکان اضطراری شهروندان و ارزیابی خسارات محله در این پایگاه‌ها با همراهی گروه‌های مردمی دوام انجام می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.