تجمع مخالفان جنگ مقابل شهرداری لس‌آنجلس

مشرق نیوز یکشنبه 17 اسفند 1404 - 07:53
صدها معترض آمریکایی، ایرانی و عرب‌زبان در اعتراض به جنگ و سیاست‌های دولت ترامپ گردهم آمدند.

به گزارش مشرق، تجمع مخالفان جنگ و حامیان کشورهای محور مقاومت شامل ایران، فلسطین، لبنان و یمن، روز شنبه ساعت دو بعدازظهر به وقت محلی در مقابل ساختمان شهرداری لس‌آنجلس برگزار شد.

این تجمع به دعوت گروه‌های ضدجنگ و صلح‌طلب آمریکایی برگزار شد و صدها نفر از معترضان آمریکایی، ایرانی و عرب‌زبان در آن حضور داشتند. شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارها و در دست داشتن پلاکاردها و پارچه‌نوشته‌ها از عملکرد دولت دونالد ترامپ انتقاد کردند و نسبت به آنچه سکوت جامعه جهانی در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی خواندند، اعتراض کردند.

در جریان این تجمع، چند تن از فعالان آمریکایی عضو گروه‌ها و سازمان‌های ضدجنگ و صلح‌طلب نیز برای حاضران سخنرانی کردند.

برگزارکنندگان اعلام کردند تجمعات مشابهی در پنجاه ایالت آمریکا برگزار شده و این برنامه‌ها در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

همچنین در ایالت کالیفرنیا، تجمعات مشابهی به طور همزمان در شش نقطه دیگر برگزار میشود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.