گفت‌وگوی تلفنی امیر قطر و ترامپ درباره تحولات منطقه و مهار تنش‌ها

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 01:06
امیر قطر و رئیس جمهوری آمریکا درباره تنش ها در منطقه به صورت تلفنی گفت وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، خبرگزاری قطر اعلام کرد، تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در تماس تلفنی با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درباره تحولات جاری و ادامه حملات ایران گفت‌وگو کرده است.

بر اساس این گزارش، در این تماس تلفنی همچنین تلاش‌های انجام‌شده برای مهار تشدید تنش‌های کنونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امیر قطر در این گفت‌وگو تأکید کرد که ادامه تشدید تنش‌ها می‌تواند پیامدهای خطرناکی برای امنیت جهانی به همراه داشته باشد.

وی همچنین بر اهمیت مهار بحران و افزایش تلاش‌های دیپلماتیک برای کنترل اوضاع تأکید کرد.

امیر قطر در ادامه تصریح کرد که این کشور همه اقدامات لازم را برای دفاع از حاکمیت، امنیت و منافع ملی خود اتخاذ خواهد کرد.

خبرگزاری قطر به صحبت های ترامپ در این گفت وگو هیچ اشاره ای نکرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.