گفت و گوی مجدد وزرای خارجه پاکستان و ایران درباره تحولات منطقه

الف شنبه 16 اسفند 1404 - 19:36
وزارت امور خارجه پاکستان دقایقی پیش اعلام کرد که وزیران امور خارجه پاکستان و جمهوری اسلامی ایران یک‌بار دیگر در تماس تلفنی آخرین تحولات منطقه‌ای را پیگیری کردند.

به گزارش ایرنا، دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان از دومین تماس بین معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه این کشور با وزیر امور خارجه ایران طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سناتور محمد اسحاق دار و سید عباس عراقچی برای تداوم رایزنی‌های نزدیک میان دو کشور توافق کردند.

پیش از آن وزیر امور خارجه پاکستان با دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس گفت وگوی تلفنی انجام داد و طرفین بر لزوم تنش زدایی و پیشبرد مسیر دیپلماسی برای برون رفت از بحران جاری در منطقه تاکید کردند.

سناتور محمد اسحاق همچنین با همتایان خود از مالزی، اندونزی و ترکیه نیز گفت وگوی تلفنی انجام داد.

این درحالی است که فرمانده ارتش پاکستان شب گذشته با وزیر دفاع عربستان سعودی در ریاض دیدار کرد و طرفین خواستار توقف خصومت‌ها و فرصت دهی به تلاش‌های دیپلماتیک برای تنش زدایی شدند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.