فاکس‌نیوز:شاهد عبور پهپادهای بیشتری از سامانه‌های دفاع موشکی خود هستیم

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 14:06
یک رسانه غربی به ناکامی سامانه های دفاعی موشکی آمریکا در برابر پهپادهای نیروهای مسلح ایران اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک رسانه غربی به ناکامی سامانه های دفاعی موشکی آمریکا در برابر پهپادهای نیروهای مسلح ایران اذعان کرد.

فاکس نیوز گزارش داد: شاهد عبور پهپادهای بیشتری از سامانه‌های دفاع موشکی خود هستیم.

این رسانه نوشت: بیشتر از آنچه انتظار می‌رفت. باید واقعاً با خودمان صادق باشیم.

فاکس نیوز اعلام کرد: یک پهپاد شاهد ۲۰ هزار دلاری ما را مجبور می‌کند موشک‌های رهگیر چند میلیون دلاری خود را بسوزانیم. این ناپایدار است. ما فقط ماهی ۶ یا ۷ تا رهگیر می‌سازیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.