مسکو: از قبل درباره پیامدهای جنگ هشدار داده بودیم

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 02:10
سخنگوی کرملین با ابراز نگرانی از گسترش درگیری‌ها در خاورمیانه گفت: مسکو از ابتدای درگیری‌ها نسبت به پیامدهای بی‌ثبات‌کننده جنگ هشدار داده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین روز پنجشنبه در پاسخ به پرسشی درباره تحولات خاورمیانه اظهار داشت که مسکو از ابتدای درگیری‌ها نسبت به پیامدهای بی‌ثبات‌کننده جنگ هشدار داده بود.

وی با اشاره به افزایش شمار کشورهایی که در این درگیری درگیر می‌شوند، تاکید کرد که روسیه تحولات جاری را با دقت دنبال می‌کند و تلاش دارد پیامدهای آن بر منافع و اقتصاد خود را به حداقل برساند.

پسکوف همچنین گفت که توقف این جنگ در اختیار طرف‌هایی است که آن را آغاز کرده‌اند.

تجاوز نظامی مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران از بامداد روز نهم اسفند ۱۴۰۴ (۲۸ فوریه ۲۰۲۶) آغاز شد. این اقدام مانند جنگ 12 روزه در میانه مذاکرات صورت گرفت.

جمهوری اسلامی ایران در پی آغاز تجاوز نظامی مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی، واکنشی قاطع، هدفمند و متناسب به این اقدام نشان داد و اعلام کرد که تا تنبیه متجاوزان این واکنش ادامه خواهد یافت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.