عراقچی: ایران هیچگونه شلیکی به جمهوری نخجوان نداشته است  

الف پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 18:34
در تماس تلفنی سید عباس عراقچی با جیحون بایراموف، وزیر خارجه کشورمان ضمن تأکید بر گسترش روابط تهران–باکو، هرگونه شلیکی از ایران به نخجوان را تکذیب و نقش خرابکارانه رژیم اسرائیل در تنش‌آفرینی منطقه‌ای را مطرح کرد.

به گزارش ایسنا، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی، با جیحون بایراموف، وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با جیحون بایراموف، با تاکید بر سیاست حُسن همسایگی جمهوری اسلامی ایران با آن کشور، تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران خواهان گسترش روابط با جمهوری آذربایجان در همه زمینه‌ها می‌باشد.

عراقچی با اشاره به انفجارهای امروز در جمهوری خودمختار نخجوان، شلیک هرگونه‌ پرتابه به سمت آن جمهوری از سوی ایران را تکذیب کرد و گفت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مشغول بررسی و تحقیقات لازم در این خصوص هستند.

سید عباس عراقچی به ویژه به نقش رژیم اسرائیل در اینگونه حملات به منظور انحراف افکار عمومی و تخریب روابط حسنه ایران با همسایگان خود اشاره کرد و گفت نمونه‌های دیگری از این دست نیز در روزهای اخیر مشاهده شده است.

وزیر امور خارجه ایران با اظهار تاسف از مجروح شدن چند نفر از اتباع جمهوری آذربایجان در این حادثه، برای آنان آرزوی سلامتی کرد.‌

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.