توصیه واشنگتن به کارمندان سفارت آمریکا برای فرار از عربستان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 07:21
وزارت خارجه آمریکا از کارمندان غیر ضروری سفارت این کشور در ریاض خواست عربستان را ترک کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که به کارمندان غیر ضروری و خانواده های آنها در سفارت این کشور در ریاض اجازه داده شده عربستان را به دلیل تهدیدات امنیتی ترک کنند.

سفارت آمریکا در ریاض نیز تاکید کرد که ارائه خدمات اضطراری به شهروندان آمریکایی به دلیل تهدیدات امنیتی بسیار محدود شده است.

پیشتر سفارت آمریکا در ریاض هدف قرار گرفته بود و تصاویری از وقوع آتش سوزی در این منطقه منتشر شد.

وزارت خارجه آمریکا همچنین هشدار سفر به اردن، عمان، عربستان و امارات را به سطح سه افزایش داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.