تنگه هرمز باز شد؟/ ترامپ: نفتکش‌ها را در تنگه هرمز اسکورت می‌کنیم

خبرآنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 00:32
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا سه‌شنبه شب گفت که « تضمین‌ها و بیمه‌های ریسک سیاسی» به کشتی‌های حامل انرژی و سایر شناورها ارائه می‌دهد و نیروی دریایی ایالات متحده، در صورت لزوم، نفتکش‌ها را برای عبور از تنگه هرمز اسکورت خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، ترامپ گفت که آژانس توسعه مالی آمریکا بیمه‌های مالی را «به قیمت معقولی» در اختیار کشتی‌ها قرار می‌دهد.

به گزارش ایرنا به نقل از آکسیوس، وی افزود: اگر لازم باشد، نیروی دریایی آمریکا در اسرع وقت اسکورت نفتکش‌ها در تنگه هرمز را آغاز خواهد کرد.

ترامپ گفت: آمریکا جریان آزاد انرژی به دنیا را تضمین خواهد کرد.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.