حریق مغازه میوه فروشی در مشهد مهار شد 

خبرگزاری مهر شنبه 04 بهمن 1404 - 11:34
مشهد- معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از تلاش آتش نشانان ایستگاه های ۳۵ و ۵۳ مشهد برای مهار حریق مغازه میوه فروشی در خادم الشریعه و نجات یک محبوس خبر داد.

آتش پاد دوم حسین صالح در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: ساعت ۶:۴۵ صبح شنبه (۴ بهمن ۱۴۰۴) در پی اعلام مرکز فرماندهی ۱۲۵ مبنی بر حریق مغازه میوه فروشی در بلوار خادم الشریعه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۳۵ و ۵۳ به محل حادثه اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد افزود: در این حادثه مغازه میوه فروشی دچار حریق و یک آقای ۴۰ ساله محبوس شده بود که با تلاش آتش نشانان با سرعت از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی خاطرنشان کرد: حریق با تلاش و سرعت عمل بالای آتش نشانان در کوتاهترین زمان ممکن مهار شد و از سرایت آن به طبقه فوقانی که مسکونی بود، پیشگیری به عمل آمد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.