غلامی: اغتشاشگران ۱۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به فارس زدند

خبرگزاری مهر سه شنبه 30 دی 1404 - 17:48
شیراز-مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس، خسارات ناشی از اغتشاشات اخیر در این استان را یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا غلامی گفت: بر اساس گزارش شهرداری شیراز، خسارات واردشده به این کلان‌شهر ۶۸۰ میلیارد تومان بوده است؛ همچنین، ۲۱ شهر دیگر استان که برخی از آن‌ها از بنیه مالی ضعیفی برخوردارند، ۴۲۰ میلیارد تومان خسارت دیده‌اند.

وی با اشاره به پراکندگی شعب بانک‌ها و واحدهای بخش خصوصی افزود: این بخش‌ها هنوز میزان دقیق خسارات خود را اعلام نکرده‌اند؛ خسارت‌دیدگان بخش خصوصی می‌توانند با مراجعه به اتحادیه مربوطه و گزارش خسارت، برای تعیین شیوه پرداخت غرامت به دستگاه قضایی معرفی شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس درباره خسارات دستگاه‌های دولتی گفت: خسارات واردشده به دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند حمل‌ونقل عمومی، اورژانس و آتش‌نشانی به سرعت برآورد و رفع شده است و تلاش کردیم تا کمترین اختلال در خدمت‌رسانی به شهروندان و فعالیت‌های روزمره ایجاد شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.