سیاستمدار عراقی: نیروهای حشدشعبی خط قرمز ما هستند

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 18:59
یکی از سیاستمداران عراقی بر ضرورت مقابله با تجاوزات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت این کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، سعودی الساعدی معاون رئیس یکی از فراکسیون های پارلمانی عراق تاکید کرد: تداوم تجاوزات پی در پی علیه نهادهای امنیتی رسمی عراق و در رأس آنها نیروهای حشد شعبی ضربه محکمی به امنیت ملی این کشور به شمار می رود.

وی اضافه کرد، این تجاوزات تلاش های آشکاری برای تضعیف ارکان قدرت در عراق محسوب می شود. تجاوزات آمریکایی صهیونیستی علیه حریم هوایی و زمینی عراق دیگر تنها تجاوزات گذرا نیستند بلکه حملات برنامه ریزی شده به شمار می روند که دولت و پارلمان عراق باید یک موضع گیری قاطع در برابر آنها اتخاذ کند.

الساعدی تصریح کرد: حشد شعبی و نهادهای امنیتی عراق خط قرمز ما هستند و هدف قرار دادن آنها به مثابه حمله مستقیم به صلح داخلی و زمینه سازی برای بازگشت تروریستی ها به کشور محسوب می شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.