شمش‌های طلا و نقره قاچاق لو رفت

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:55
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: از دو مغازه در تهران ۶۵۳ عدد شمش یک کیلویی نقره قاچاق، ۸۵ کیلوگرم نقره آب شده و دو عدد شمش یک کیلویی طلای قاچاق کشف شده است.

به گزراش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی، با اشاره به اینکه با بهره گیری از ظرفیت عظیم هموطنان گرامی همواره کارهای بزرگی را رقم زده ایم، اظهار داشت: در ایام جنگ تحمیلی سوم، اخبار و اطلاعات دریافت شده از هموطنان از طریق پیام رسان های داخلی در بسترهای سروش، ایتا، بله police۳۰۱۱۰@ ما را در انجام بهتر ماموریت های پلیس در ضربه زدن به مجرمان و مفسدان اقتصادی یاری کرد.

وی بیان کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و بهره گیری از اخبار و اطلاعات مردم تعداد ۵۳۲ راس دام سبک و سنگین و بیش از ۳۲۰۰ تن انواع نهاده دامی قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته در استان های خراسان رضوی و کردستان کشف شد.

رحیمی با تاکید بر اینکه با مصادیق جرایم و مفاسد اقتصادی مقابله جدی می کنیم، بیان کرد: کارآگاهان عملیات ویژه از دو باب مغازه در تهران ۶۵۳ عدد شمش یک کیلویی نقره قاچاق ،۸۵ کیلوگرم نقره آب شده و دو عدد شمش یک کیلویی طلای قاچاق و تعداد ۱۸۴۲۵ انواع دلار قاچاق به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان را کشف کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.