برگزاری اردوی تیم ملی کبدی بانوان برای حضور در بازی‌های آسیایی

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:33
پنجمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی بانوان اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا در گنبد آغاز شد.
برگزاری اردوی تیم ملی کبدی بانوان برای حضور در بازی‌های آسیایی
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پنجمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی بانوان اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا ژاپن در شهرستان گنبد استان گلستان آغاز شد.
 
مریم سلگی، محبوبه سنچولی، زهرا خدابنده لو، نیکتا جلالوند، آتنا مددی، مهتاب لک علی آبادی، زکیه ململی، سحر یاری، زهرا کریمی، فرشته کلاگر، فاطمه طوسی، راحله نادری، زهرا آسترکی، سانیا نعیمی، فاطمه ناصری، حدیثه وارسته، مریم بلیلا، فاطمه سرابایگی، سارا شرآئین، آیناز فرامرزی، فاطمه خدابنده لو و مطهره آزادی بازیکنانی هستند که در این مرحله از اردو حضور دارند و زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرین می‌پردازند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.