همه منتظر تعیین تکلیف انتخابات؛/ ژیمناستیک در صف پایان بلاتکلیفی

ورزش سه سه شنبه 02 تیر 1405 - 14:27
فدراسیون ژیمناستیک ماههاست که در بلاتکلیفی به سر می برد و هنوز وضعیت انتخابات این فدراسیون هم مشخص نیست.

به گزارش "ورزش سه"، پس از مدت‌ها بلاتکلیفی، سرانجام با برگزاری مجمعی از سوی وزارت ورزش، نام نرگس اینچه درگاهی از سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک حذف و محمد شروین اسبقیان به عنوان سرپرست فدراسیون ژیمناستیک معرفی شد تا مقدمات برگزاری انتخابات این فدراسیون فراهم شود، اما با گذشت چند روز از این اتفاق، هنوز خبری از آغاز رسمی روند انتخابات نیست.

فدراسیون ژیمناستیک سال‌هاست با شرایطی پرچالش روبه‌رو بوده و ادامه این وضعیت می‌تواند به ضرر مجموعه‌ای تمام شود که برای بازگشت به ثبات، بیش از هر چیز به مدیریت مشخص و قانونی نیاز دارد. انتظار می رود وزارت ورزش هرچه سریع‌تر فرآیند انتخابات را آغاز کند تا این فدراسیون از فضای بلاتکلیفی و بی‌ثباتی که در حال حاضر گرفتار آن است خارج شود و برنامه‌ریزی برای آینده با یک مدیریت منتخب انجام شود.

در همین مدت نیز شایعاتی درباره احتمال کاندیداتوری محمد شروین اسبقیان و وجیهه نقوی در انتخابات فدراسیون مطرح شد که هر دو این موضوع را تکذیب کردند، اما مطرح شدن چنین گمانه‌زنی‌هایی می‌تواند نشانه‌ای از آغاز فضایی باشد که اگر مدیریت نشود، ممکن است فدراسیون را دوباره وارد چرخه‌ای از حواشی بی‌پایان کند.

ژیمناستیک ایران برای رشد و رسیدن به جایگاه واقعی خود، نیازمند آرامش، ثبات مدیریتی و برنامه بلندمدت است. به همین دلیل انتظار می‌رود وزارت ورزش بدون اتلاف وقت، مسیر برگزاری انتخابات را مشخص کند تا فدراسیون هرچه زودتر به ثبات برسد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.