به گزارش "ورزش سه"، پس از مدتها بلاتکلیفی، سرانجام با برگزاری مجمعی از سوی وزارت ورزش، نام نرگس اینچه درگاهی از سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک حذف و محمد شروین اسبقیان به عنوان سرپرست فدراسیون ژیمناستیک معرفی شد تا مقدمات برگزاری انتخابات این فدراسیون فراهم شود، اما با گذشت چند روز از این اتفاق، هنوز خبری از آغاز رسمی روند انتخابات نیست.
فدراسیون ژیمناستیک سالهاست با شرایطی پرچالش روبهرو بوده و ادامه این وضعیت میتواند به ضرر مجموعهای تمام شود که برای بازگشت به ثبات، بیش از هر چیز به مدیریت مشخص و قانونی نیاز دارد. انتظار می رود وزارت ورزش هرچه سریعتر فرآیند انتخابات را آغاز کند تا این فدراسیون از فضای بلاتکلیفی و بیثباتی که در حال حاضر گرفتار آن است خارج شود و برنامهریزی برای آینده با یک مدیریت منتخب انجام شود.
در همین مدت نیز شایعاتی درباره احتمال کاندیداتوری محمد شروین اسبقیان و وجیهه نقوی در انتخابات فدراسیون مطرح شد که هر دو این موضوع را تکذیب کردند، اما مطرح شدن چنین گمانهزنیهایی میتواند نشانهای از آغاز فضایی باشد که اگر مدیریت نشود، ممکن است فدراسیون را دوباره وارد چرخهای از حواشی بیپایان کند.
ژیمناستیک ایران برای رشد و رسیدن به جایگاه واقعی خود، نیازمند آرامش، ثبات مدیریتی و برنامه بلندمدت است. به همین دلیل انتظار میرود وزارت ورزش بدون اتلاف وقت، مسیر برگزاری انتخابات را مشخص کند تا فدراسیون هرچه زودتر به ثبات برسد.