تغییرات سریع نساجی برای لیگ برتر

ورزش سه سه شنبه 02 تیر 1405 - 21:55
باشگاه نساجی به صورت رسمی از یک عضو جدید مدیریتی رونمایی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه نساجی مازندران تنها چند روز پس از قطعی شدن صعودش به لیگ برتر، شاهد تغییراتی در ساختار مدیریتی خود شد.

بر این اساس، شاهین رحمانی مدیرعامل اسبق باشگاه صنعت نفت آبادان به عنوان عضو جدید هیئت‌ مدیره باشگاه نساجی مازندران انتخاب شد. با این تصمیم، ترکیب مدیریتی این باشگاه در آستانه حضور دوباره در لیگ برتر فوتبال ایران دچار تغییراتی شده است.

رحمانی از چهره‌های باسابقه فوتبال آبادان به شمار می‌رود و پیش از این سابقه حضور در هیئت ‌مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان را در کارنامه داشته است. او همچنین مدتی به عنوان مدیرعامل باشگاه صنعت نفت فعالیت کرده است.

انتخاب رحمانی به عنوان عضو هیئت‌مدیره نساجی در شرایطی صورت گرفته که این باشگاه به‌تازگی صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرده و به نظر می‌رسد مدیران نساجی در حال تقویت ساختار مدیریتی باشگاه برای فصل پیش‌رو هستند.

2485711

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.