پایان تمرینات تیم ملی در تهران:/ بازی درون تیمی بسکتبال پیش از سفر به اردن

ورزش سه سه شنبه 02 تیر 1405 - 22:49
آخرین تمرین تیم ملی بسکتبال امروز در تالار مشحون مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در پنجره دوم و سوم مقدماتی جام جهانی برگزار شد و شاگردان سوتیریس مانولوپولس بعد از تمرینات فشرده‌ای که انجام دادند برای حضور در اردن آماده می‌شوند.

آخرین تمرین تیم ملی بسکتبال با بازی درون تیمی و مرور برنامه‌های تاکتیکی با حضور تمام بازیکنان انجام شد و کادرفنی برای اعلام لیست نهایی عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفتند.

ملی‌پوشان ایران صبح فردا برای حضور در اردن آماده خواهند شد و بعد از حضور در این کشور و استراحتی کوتاه تمرینات را در خاک این کشور برای تقابل با تیم ملی این کشور و سوریه انجام خواهند داد.

2485731

تیم ملی بسکتبال با ترکیبی جوان در این پنجره حاضر خواهد شد و بازیکنان با انگیزه بالایی به دنبال کسب سه پیروزی و صدرنشینی در گروه خواهند بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.