رئیس به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شد

ورزش سه سه شنبه 02 تیر 1405 - 23:29
رئیس فدراسیون والیبال ایران در آستانه آغاز هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال، با حضور در شهر اورلئان فرانسه به اردوی تیم ملی ملحق شد.

به گزارش "ورزش سه"،در حالی که یک روز تا آغاز رقابت‌های هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال باقی مانده است، سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال ایران، با سفر به فرانسه در کنار ملی‌پوشان کشورمان حاضر شد. تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم این مسابقات در شهر اورلئان به مصاف حریفان خود خواهد رفت و حضور رئیس فدراسیون در محل برگزاری رقابت‌ها می‌تواند روحیه مضاعفی به اعضای تیم بدهد.

تقوی بامداد روز گذشته از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تهران را به مقصد استانبول ترک کرد. او پس از توقفی حدود سه ساعته در ترکیه، راهی پاریس شد و در ساعت ۱۶ به وقت محلی وارد پایتخت فرانسه شد تا سفر خود را برای همراهی تیم ملی ادامه دهد.

رئیس فدراسیون والیبال ایران پس از ورود به پاریس، مسیر زمینی حدود دو ساعت و نیمه تا شهر اورلئان را طی کرد و در نهایت به هتل محل اقامت ملی‌پوشان رسید. تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها دیدارهای حساسی را پیش رو دارد و حالا با حضور رئیس فدراسیون در کنار کاروان ایران، آماده ورود به یکی از مهم‌ترین مقاطع این رقابت‌ها می‌شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.