مجبوریم بازی کنیم اما عادلانه نیست؛/ حرفهای سرمربی چادرملو علیه پرسپولیس و سازمان لیگ!

ورزش سه سه شنبه 02 تیر 1405 - 23:55
سرمربی چادرملو در مورد پلی آف و بازی با پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته اعلام شد که تیم چادرملو اردکان باید در بازی پلی آف به مصاف پرسپولیس برود و در صورت پیروزی برای کسب سهمیه باید مقابل تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان قرار بگیرد. در این خصوص سرمربی این تیم که قراردادش را هم تمدید کرده، نظرات خاص خود را ارائه می‌کند.

او در ابتدا گفت: می‌توانم برای آدم‌هایی که در کمیته انضباطی هستند، دعا کنم. رای کاملا واضح بود اما متاسفانه رایی دارند که به زعم ما و خیلی از کارشناسان مشکل‌دار است. خیلی ناراحتم، به خصوص برای مردم استان‌مان که در این فصل به ورزشگاه آمدند و دیدید که چه شور و شوقی در استان بود.

اخباری با انتقاد از حکم عنوان کرد: یک تیم شهرستانی با بودجه خیلی کم توانست با یک‌سری از بازیکنان جوان که جویای نام بودند، نتایج آبرومندی بگیرد و در سال دوم به اینجا رسید. من فکر می‌کنم اگر جایگاه ما با بعضی از تیم‌ها عوض می‌شد، برخوردهای دیگری می‌شد. 

او ادامه داد: مد خیلی از مسائل را در بعد بین‌المللی مثال می‌زنیم و می‌گوییم در فلان کشور و فلان جا اینطور شده است. قبلا همه کشورها در ایام کرونا و ایام جنگ، جدول فریزشده را لحاظ می‌کردند و بعد معدل امتیازات را محاسبه و تیم‌ها را معرفی می‌کردند.

سرمربی چادرملو با اشاره به شانس تیمش گفت: به زعم ما سهمیه آسیایی حق ما بود. شاید بقیه دوستان هم نظرات خودشان داشته باشند. آنها هم در طول فصل زحمت کشیدند اما الان قرار است ما جمعه با تیمی با سه هفته تمرین بازی کنیم؛ تیمی که از بازی کمتری داشت و تعداد بازی برابری داشت اما باید با بازیکنانی که تمرین نداشتند برویم بازی کنیم.

وی افزود: ما به احترام آقای بابایی، مدیرعامل تیم، که در این سال خیلی تلاش کرد تا دل مردم استان را شاد کند و به احترام فوتبال پاک و برای اینکه نشان بدهیم نتایج در زمین رقم می‌خورد نه بیرون زمین، مجبوریم با بازیکنانی را که سه ماه و نیم تمرین نداشتند، جمعه در مسابقه حاضر شویم.

اخباری در پایان گفت: همه فوتبالی‌ها و مردم می‌دانند بازیکنی که سه ماه و نیم تمرین نداشته، هماهنگی عصب و عضله‌اش از دست رفته و قاعدتا با یکی دو جلسه تمرین برنمی‌گردد. ما در طول فصل که تمرین را سه چهار روز تعطیل می‌کردیم، می‌دیدیم شرایط بچه‌ها تغییر کرده است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.