رونالدو: گفتم «من برگشتم» تا مردم فراموش نکنند/ هفته سختی بود؛ یک هفته تاریک

خبرگزاری میزان چهارشنبه 03 تیر 1405 - 00:37
کاپیتان و ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال گفت: هفته سختی بود؛ یک هفته تاریک. طوری بود که انگار از فوتبال بازنشسته شده‌ام، اما من مثل همیشه مقاومت کردم.
خبرگزاری میزان -

کریستیانو رونالدو پس از بازی ازبکستان اظهار داشت: می‌توانم بگویم هفته بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم؛ هفته‌ای دشوار که در آن افکار عمومی برخورد بسیار تندی با ما داشتند، با همه بازیکنان، اما به‌ویژه با من و سرمربی تیم.

وی ادامه داد: من ۲۳ سال است که به‌صورت حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کنم. وقتی همه‌چیز خوب پیش می‌رود، کریستیانو فوق‌العاده است؛ اما وقتی اوضاع خوب نیست، می‌گویند او تمام شده یا بیش از حد پیر شده است. این واقعیت فوتبال است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال گفت: می‌دانم هر کسی که سخت تلاش کند، خدا به او کمک می‌کند. هفته سختی بود؛ یک هفته تاریک. طوری بود که انگار از فوتبال بازنشسته شده‌ام، اما من مثل همیشه مقاومت کردم؛ چون به کار بیشتر از فوتبال اعتقاد دارم. باید اعتراف کنم که سخت بود، اما ما برگشتیم. عبارت «من برگشتم» مقابل دوربین تلویزیونی؟ بله، این را گفتم تا مردم فراموش نکنند.

رونالدو تصریح کرد: به من گفتند که بازنشسته شوم، اما من اینجا هستم. ما می‌دانیم که اگر به این شکل بازی کنیم، متوقف کردن ما دشوار خواهد بود. کنترل آنچه از بیرون می‌آید غیرممکن است، اما ما متحد هستیم.

وی درباره به ثمر رساندن ۲ گل در این مسابقه افزود: به اعداد اهمیت نمی‌دهم. دوست دارم از لحاظ تیمی خوب بازی کنیم، امشب خوب بودیم و اگه همین‌طور ادامه دهیم تیمی جلودار ما نیست!

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.